Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Δεν είχα αυτό στο μυαλό μου όταν ξεκινούσα να βρω όνομα για αυτό το ιστολόγιο. Το Greek Crimes ξεκίνησε με σκοπό να αναφέρει εγκλήματα που συνέβησαν και συμβαίνουν στην Ελλάδα με την μορφή ημερολογίου. Όμως σκέφτηκα το εξής : Γιατί να ψυχοπλακώνω τον τυχόν αναγνώστη να του μαυρίζω την ψυχή και να χαλιέμαι και εγώ κάνοντάς το; Έτσι το ρίχνω στο κωμικοτραγικό γεγονός σε ότι στραβό και ανάποδο γίνεται στην Ελληνική επικράτεια και όχι μόνο. Θέλω σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι δημοσιογράφος, αθλητικογράφος, μυθιστοριογράφος, η ότι οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική ιδιότητα κρύβει κάποιος blogger προκειμένου να θίξει δικαίως ή αδίκως κάποια πράγματα και να μείνει στην ανωνυμία. Δεν πλανιέται κανένα μυστήριο και τίποτε δεν γράφεται για να εξυπηρετήσει ιδιοτελής σκοπούς. Κάθε άρθρο που θα γράφεται έχει σκοπό να διασκεδάσει η και να ανοίξει ένα διάλογο για ανταλλαγή απόψεων.
Για να μην ξεφύγω από το θέμα ο τίτλος εγκλήματα είναι τόσο μεταφορικός όσο και κυριολεκτικός. Εγκλήματα πράττουμε όλοι μας. Συνειδητά η ασυνείδητα σκόπιμα ή όχι σημασία έχει πως γίνονται. Στον κοινωνικό μας περίγυρο στον αισθηματικό τομέα ακόμα και στον επαγγελματικό χώρο, πάντα κάποιος θα την έχει κάνει την πατατιά του. Θα μου πεις ουδείς αλάνθαστος, άνθρωποι είμαστε και άλλες πολλές δικαιολογίες που χαρακτηρίζουν τον ανθρώπινο χαρακτήρα όταν προσπαθεί να ξεφύγει από ένα «στρίμωγμα». Τα δέχομαι όλα τα παραπάνω και άλλα τόσο δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτήν την στιγμή. Γι αυτό εγκλιματιστείτε για να έχουμε να γράφουμε και να διαβάζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: